Hospital de Bruma 23 km

8 september 2021 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Om 7.00 uur zaten we al aan het ontbijt. We wilden vroeg vertrekken omdat het vandaag een lange en pittige etappe zou worden. We moesten meteen bergop, en niet zo’n klein beetje. Even later kwamen de eerste regenbuien en dat bleef voor de rest van de dag  zo. Soms even droog en dan weer stevige buien. We hadden de camachen om de schoenen gedaan en ook onze paraplu’s boden goede bescherming. Tegen 10.00 uur kwamen we bij de eerste pauzeplek waar je buiten aan een loket iets te drinken kon kopen. Een kleine luifel bood nauwelijks bescherming voor de regen.Hier stonden we met zo’n 25 pelgrims. Uiteindelijk kwamen we moe maar voldaan aan bij een gezellig café waar we opgehaald zouden worden door ons hotel. Het wachten duurde zeker een uur maar het was gezellig met de andere pelgrims. Het heeft nog moeite gekost om een slaapplaats te krijgen voor morgen , maar uiteindelijk is het toch gelukt in een soort herberg waar ze ook een tweepersoons kamer hebben. Afwachten maar!

1. Tila:
    8 september 2021
    Wat een natte foto's Jammer.Maar fijn,,,moe maar voldaan !!verheug je maar vast op de herberg met tweepersoonskamer morgen.Voor nu H.R.slaap lekker.lieve grt. t
  2. E peters .:
    8 september 2021
    hoi ria en henk wat een pech mit de reage mer jullie zijn de echte pelgrims die trampele loestig door hier was het warm tablet valt weer weg
  3. E peters .:
    8 september 2021
    Vanmorgen lekker gedanst ging goed met 9 dame,s lemmon three,,,,toen van tila lekkere n,zoenen en waffel bie de koffie drink uch auch mer ein lekker gleeske wien gr adio,s amigo,s en gezond morgen weer op hoi hoi mooie foto,s
  4. E peters .:
    8 september 2021
    Ria de tablet gaat niet ik heb veel getypt stuur het door en het staat maar half er op
  5. E peters .:
    8 september 2021
    Wat eine pratjs mer gooi sjoon mo,s sse hie hebben
  6. Brigitte:
    8 september 2021
    Hallo pap en Ria, nou zeg, wat een natte boel, maar jullie zijn, blijkt wel, echte pelgrims, door weer en wind. By the way, de meeste regen valt naast je..
    Tot slot, bon camion en chapeau voor jullie!
  7. Nellie Janssen:
    9 september 2021
    Ha dappere casinoganger, tja wie zegt dat een camino wandelaar het gemakkelijk heeft. De regen hoord erbij, net zoals zon regen leuke mensen en ik kan nog veel opnoemen, jullie weten het. Dit alles maakt je flexibel en aan het einde van de dag, met één of twéé drankjes ? Een lekkere maaltijd een goed bed, dan is het een heerlijk gevoel dat het weer gelukt is. Buon Camino😘🙋‍♀️
  8. Helena:
    9 september 2021
    Chapeau diehards Ria en neef Henk
    Succes en genïet van jullie voetreis!
    Jullie fan nicht Helena 🥰