Mazaricos 19,5 km

13 september 2021 - Mazaricos, Spanje

Gisteravond nog lekker gegeten in Casa Vella. De dochter van de eigenaresse was er met haar dochter van 16 met haar vriendin. Ze hielpen oma goed mee, vonden het leuk om het eten te maken en te serveren. We aten o.a. gazpacho (koude soep) niet alleen van tomaten bereid maar er zat ook rode biet in verwerkt.  Vannacht nog bezoek gehad van een paar muggen😫
Vanmorgen na een goed verzorgd ontbijt, geserveerd door de zorgzame gastvrouw ( van 80 jaar!!) gingen we op weg. Er was regen gemeld, maar voor alsnog was het droog. Eerst liepen we door mooie bossen, daarna hoofdzakelijk door agrarisch gebied. Dat kon je niet alleen zien, maar ook ruiken!  Alles is hier groen en soms waan je je even in Zuid Limburg, zo oogt het landschap. Om in ons hotel te komen moesten we 3.5 km omlopen en morgenvroeg weer terug. En nu lekker gedoucht ,het verhaaltje schrijven onder het genot van een caña en een tonica.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. KH Hoving:
    13 september 2021
    Dag Henk en Ria mooie route met een prachtige omgeving hebben jullie vandaag gewandeld .De soep van gisteren tomaten en daar ook nog een rode biet in vermengd is wel eens iets om uit te proberen.
    Morgen een fijne dag gr.Henk en Sienie.
  2. E peters .:
    13 september 2021
    Hoi hoi ria en henk veel km gelopen zijn jullie schoenen nog niet versleten puf puf wel heel mooi daar ,,de sop waor mich auch koud gewoare,,, ,,ha ha veur murge rustig aan doon geer mot auch eine daag ruste,,,,,,, gr adio,s