Vilaserio 14 km

12 september 2021 - Vilaserio, Spanje

Vandaag doen we alles op ons gemakje. Na het ontbijt alles ingepakt en hup daar gingen we. Het ging vandaag heel veel bergop, hoofdzakelijk door bossen. Soms hoorden we geschreeuw en dan moesten we allert zijn, crosfietsers kwamen dan met een vaart de bergaf. Na 7 km was er in een herberg een leuke pauzeplek, er zaten drie pelgrims uit Lissabon en 2 Fransen die in Düsseldorf wonen. Ook was er nog een Amerikaanse en zij vertelde dat ze het vorig jaar overnacht had op de plek waar wij straks naar toe gingen. Ze sprak er lof over.En nu zitten we hier in casa Vella. In een stil dorpje waar verder niks te doen is. We hebben een mooie 2persoons kamer met eigen douche.  Er is ook een afdeling stapelbedden,  maar het is half vier en er is nog geen andere pelgrim te zien.De vrouw des huizes kookt voor ons en verder mogen we uitrusten.

1. René en Elly:
    12 september 2021
    14 km is toch prima als je veel bergop moet lopen, en zondag is rustdag. Dus geniet ervan
  2. Tila:
    12 september 2021
    Hoi Ria en Henk.Dat was/is dus een heerlijke rustige zondag,met leuke buitenlandse pelgrim ontmoetingen
    Lekker lang douchen en smullen in Case Vella..met heerlijk drankje(s)
    Voor morgen weer:Buen CAMINO.t
  3. E peters .:
    12 september 2021
    Hoi lieve luitjes jullie 14 km gewandeld wij het dubbele gefiets lekker weertje hier zit de postcode loterij aankijken hoop dat we eens wat winnen ,,geen puka thee ,,
  4. E peters .:
    12 september 2021
    Hoi lieve luitjes ,t geit uch good ria wou,s e mich belle doe steits bie de telefoon cel ,,ha ha gezellige aovend geniet mer lekker van ein gleeske wien bin postcode loterij aankijken tot adi os ellie hoi hoi