Ferrol

4 september 2021 - Ferrol, Spanje

Vanmorgen om half 11 troffen we Paula en haar vriendin Isa op het plein voor de kathedraal in Santiago. Even wat koffie gedronken en wat bijgekletst. Gezellig .....twee jaar hadden we hun niet gezien. Daarna liepen we naar de auto en vertrokken op weg naar Ferrol. Omstreeks 13.00 uur waren we in het centrum van Ferrol en namen we afscheid van Paula en Isa. Zij reden door naar A Coruña. Dank je wel Paula voor de rit. Een half uurtje lopen en we waren in ons hotel. Omdat het hotel op ongeveer 4 km van het beginpunt van de camino Ingles ligt, adviseerde de hotelier ons om dat gedeelte van de Ingles al te lopen. Dat hebben we gedaan. 4 Km naarhet beginpunt, de kathedraal st.Francisco, en 4 km terug naar het hotel. Nu even ons plan voor morgen bekijken , slaapplaats zoeken voor morgen (blijkt moeilijk) misschien een glaasje drinken en dan naar bed. Wat vliegt de tijd, morgen is het alweer zondag!

1. René en Elly:
    4 september 2021
    Wat fijn dat je Paula weer eens life hebt gezien, hopelijk dit jaar ook nog de andere twee klein kinderen.
  2. Wim Feijen:
    4 september 2021
    Wat leuk dat jullie Paula ontnoet hebben. Is zij ook een camino-fan?
    Jammer dat jullie geen foto van haar en haar vriendin hebben bijgesloten.
  3. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,
    Ja inderdaad, de tijd vliegt. Morgen beginnen jullie aan het 2e deel, de Camino
    Ingles. Wij wensen jullie alle goeds en een buen camino. Zet hem op (heb weleens gelezen) dat sommige stukken pittig zijn.
    Maar voor zo'n ervaren caminowandelaars als jullie stelt het natuurlijk niks voor.
    Succes!
  4. Tila:
    4 september 2021
    Hoi Ria&Henk.Was het toch wel fijn weer op het plein v.d.kathedraal in Santiago te zijn?Ik kan me nog herinneren dat ik jullie lang geleden toen,bij aankomst daar,a vele km....,belde....Was toen heel bijzonder.Na al die jaren is het anders .Fijne dag gehad en idd de tijd gaat snel!!!Nu bijna naar bed en morgen weer fris op pad.Goede zondag op CAMINO Ingles.lieve groet.t