Illa de Arousa 15 km

31 augustus 2021 - Illa de Arousa, Spanje

Na een goede nachtrust en een ontbijt om 9 uur gestart. We liepen langs een historisch gedeelte van Cambados de stad uit. Daarna over een oude drukke provinciale weg . De markering was nergens te zien dus zijn we op ons gevoel linksaf gegaan door een rustig dorpje waar we toch voor de zekerheid vroegen aan een ouder stel of we op de goede weg waren. Even de bocht om en daar zagen we het eiland in de verte , om er te komen moesten we over een 2km mooie brug lopen. Erg indrukwekkend! Het eiland is gelukkig minder toeristisch, we liepen  grote stukken langs de zee waar met kleine bootjes volop gevist wordt. We hebben een kamer in een familiehotel voor een prijs van €41,00. Hier in Galicië krijg je bij alles wat je drinkt een hapje.  ZoJuist een stuk stokbrood met tortilla en nu een groot stuk pizza. Dus als je veel drinkt hoef je niet meer te eten!

1. Mieke Jeurissen:
    31 augustus 2021
    “Madam” ....is zelfs voorzien van twee Enricos volgens de eerste foto.🤣
    Zo word deze camino goed ondersteund, en is het genieten van elke nieuwe plek die jullie bewandelen.
    Geniet verder van al dat moois.
    Liefs,
    Mieke. Herman.🍷
  2. Nellie Janssen:
    31 augustus 2021
    Fantastische foto’s luitjes. Heerlijk wandelen lijkt me. Mooi weer, een drankje en hapje uit Galicië, wie doet je wat. Geniet ervan. En hopelijk werkt de medicijn. 🚶‍♀️🚶‍♀️🙋‍♀️
  3. René en Elly:
    1 september 2021
    Heerlijk, lekker weer helemaal weg. Jullie verhalen geven ons ook een beetje een vakantiegevoel en de mooie foto s erbij. Geniet ervan
  4. E peters .:
    1 september 2021
    hallo luitjes het gaat weer goed met ria ..gelukkig weer kunnen genieten vandaag en dat drankje lijkt mij ook zo lekker hier hele dag bewolkt weer maar droog ,,, vanmorgen leuk weer gedanst goude oude oet jaar toebak ha ha wel het lukte soms ook weetje wel oei joe joe ging als een speer zo ria de was ook al gedaan je moet het niet verleren nou voor morgen een mooie dag en veilige wandel km en veel plezier wij genieten ook van al dat moois gr van ellie jac oet het verre gelaen adi,o wha