Santiago de Compostela 0 km

10 september 2021 - Santiago de Compostela, Spanje

Heerlijk uitgeslapen tot 9.30 uur , we hadden het nodig! Lekker gaan ontbijten in de stad. Daarna wat water en broodjes voor morgen gehaald.
Nog even naar de kathedraal gelopen en wat een verrassing, handgeklap achter ons. Een aantal van de pelgrims die we hadden ontmoet tijdens de Camino feliciteerden ons met het halen van Santiago! Dat voelt zo mooi en goed!  Zij gaan naar huis allemaal.
En toen……reserveringen gemaakt voor de hele route volgende week! Inclusief de busreis  van Finisterre naar Porto. Daar overnachten we nog en vrijdag in de namiddag  vliegen we naar Eindhoven.  We plaatsen een foto erop van de dos Maria’s, zij waren bekend/berucht begin vorige eeuw. Zij flaneerden in uitdagende kleding ‘s middags bij de uitgang van de universiteit.
Die beelden van hun wilde ik( Ria) al jaren bekijken, en vandaag was het zover! Morgen weer op pad! Hasta mañana !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,
    Fijn hé zo'n extra rustdag. De batterij weer opladen en dan morgen weer op pad. De 3e camino in deze reeks voor jullie alweer nu naar Finisterre. Hopelijk met wat beter weer dan afgelopen week op de Ingles.
    Buen camino voor morgen en geniet er van. Groetjes Ger en Thea.
  2. E peters .:
    10 september 2021
    Gooie aovend ria en henk lekker cholade kook bie de koffie waal ein groat stuk fijne wandeling gemaakt en mooie foto,s zie ik mooie dame,s op een rij waneer arriveren jullie weer in n l murge weer eine gezellige daag gr oet het gezellige gelaen adi,os
  3. E peters .:
    10 september 2021
    Gooie aovend ria en henk m m lekker ein groat stuk kook bie de koffie dat zuut er good oet leuke foto ria 3 knappe dames op een rie wat leuk dat de mensen begonnen te klappen echt pelgrims ondermekaar zijn jullie nu weer op de terug weg naar huis oh ik lees morgen ook op pad fijne dag en geneet mer van al dat schaons ,,,,gr oet het gezellige gelaen tot adio,s
  4. Tila:
    10 september 2021
    Ria&Henk..Heerlijk zo'n vrije Dag,met lang uitslapen en niets MOET.Had ik jullie al eerder gegund maar jul.zijn echte pelgrims.Genoten vandaag in de stad SANTIAGO met de vele pelgrims.Ik was er ook een paar x , maar niet als pelgrim.Wel mooie herinnering.Wat apart Ria ,de 2 MARIA 'S.te zien.Jouw wens ....en nu kreeg je dit kadootje zomaar.Blijvende herinnering "de 3 Maria's.Mooie foto.
    Toch nog gewerkt vandaag a.d.reserveringen voor de volgende dagen.Het gaat snel.Hoop dat jullie nog fijne wandeldagen hebben en ervan genieten.Buen CAMINO en slaap lekker ,want morgen weer vroeg op.lieve groet..t