Van Areas naar Portonovo 10km

28 augustus 2021 - Portonovo, Spanje

Heerlijk geslapen vannacht. We waren ook moe, het is even wennen aan de rugzak op onze poekel! Vertrokken zonder ontbijt, het restaurant is er voor de strandgangers en die komen later. We hadden besloten om vandaag rustig aan te doen, we hadden een hotel geboekt in Portonovo ,  de route daar naar toe ging via Sanxenxo een grotere stad. Hier op ons gemakje ontbeten want we hadden de tijd! Het is overal hier langs de kust erg toeristisch, allemaal Spanjaarden dachten wij! Opeens werden we aangesproken in het Nederlands ( we hebben achterop de rugzak de Nederlandse en Limburgse vlag.) Een Nederlands stel van onze leeftijd vroeg wat onze plannen waren, zij hadden een auto gehuurd en reden langs de kust. Hij wist dat er hier veel Spanjaarden vertoeven die de hitte van Madrid en het zuiden willen ontvluchten. Hier is het zo’n 23 graden. Gedoucht, de was hangt buiten, nu gaan we het stadje verkennen.

1. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    28 augustus 2021
    Ziet er allemaal lekker en gezellig uit. Zo,n ontspannen tripje doet een mens goed. En zo langzamerhand begin je aan het lopen te wennen. Geniet ervan. In gedachte loop ik met jullie mee en voel af en toe ook de rugzak.! Groetjes.
  2. Tila:
    28 augustus 2021
    Hoi R&H.Heel goed zo'n rustiger dag na gisteren.Goed voor spieren.Fijne dag zo te zien met lekkere temp.23gr.!!Hier vanmorg.net herfst.Ria vandaag staat in"de
    limburger"artikel over Heerlen
    het Maankwartier.Heel fijn dat wij er met volks.dansgr.met fijne vvv gidsen uitleg pas nog waren...Jul.nu genieten v.d.dag.Smakelijk eten en veel plezier verder.liefs tila
  3. Annemie van den Tempel:
    28 augustus 2021
    Hoi R & H, zo te zien hebben jullie prachtig weer, hier is het maar een trieste bedoening, regen zon regen zon.
    Was wel effe fijn lijkt me ,een rustige dag na gisteren, als jullie goed uitgerust zijn kunnen jullie er morgen weer met frisse moed tegen aan. Wandel ze liefs A& R 😘🍀🍷
  4. KH Hoving:
    28 augustus 2021
    Lekker weer daar in Portugal een verschil met hier ,lekker een rustig dagje .
    Morgen een fijne dag met nieuwe belevenissen.
    Groetjes Henk en Sienie
  5. Mieke Jeurissen:
    28 augustus 2021
    Na een goede nachtrust weer nieuwe energie.
    Voor morgen succes, en genieten van het mooie weer.
    Liefs, Mieke Herman.🚶‍♀️🚶‍♂️🌞
  6. Nellie Janssen:
    29 augustus 2021
    Goed gedaan rustig beginnen, de motertjes moeten weer in het ritme komen. En de rugzakken tja die sjouw je de hele weg. Enne genietenen hoort er ook bij op onze leeftijd.
    Leuk dat deze Nederlanders jullie interresse wekte.
    Bon Camino. 🚶🏻🚶🏻😘