Van Portonovo naar A.Lanzada 15 km

29 augustus 2021 - A Lanzada, Spanje

Vanmorgen om 8 uur vertrokken. Toen we eenmaal Portonovo uit waren, voer de route ons via een prachtig pad langs de zee met zijn rotsachtige kust. Erg mooi. Loop je over de provinciale weg, dan zie je het ene hotel naast het andere. In een van die hotels namen we ons ontbijt. Een geroosterd broodje met tomatensaus en serano ham. Na een half uurtje wees de route ons weer via een grindpad richting zee. De paden langs de zee zijn echt schitterend. Omstreeks 2 uur naderden we ons hotel, dat weer tussen al die andere hotels op de provinciale weg lag. Even inchecken en een half uur later zaten we al aan het middageten. Keurig en goed verzorgd. Voor morgen boeken we nu nog geen hotel, dat zien we morgen wel, want hier barst het van de hotels en veel Spanjaarden gaan weer op huis aan, zodat veel hotels plek zat hebben.

1. Mieke Jeurissen:
    29 augustus 2021
    Prachtige foto’s, een beetje jaloersmakend!!!!
    Hier de hele dag grijs en regen.
    Daarbij vanaf drie uur tv aan om races in Francorchamps te bekijken, waar de regen helemaal de overhand heeft, en tot nu 18.45 niet heeft kunnen starten. Of dat nog gaat gebeuren???
    Maar hier binnen lekker droog, en verwarming aan.
    Geniet samen verder van jullie bijzondere wandelpaden.
    L.groetjes,
    Herman. Mieke.
  2. Annemie van den Tempel:
    29 augustus 2021
    Mooie foto’s, en idd jaloersmakend. wij zitten net als Mieke en Herman met de verwarming aan. Het lijkt wel herfst hier, maar genieten jullie maar lekker daar, en rust maar goed uit voor weer een fijne wandeldag morgen. Liefs A&R 👨🏼‍🦯👩‍🦯😘
  3. E peters .:
    29 augustus 2021
    Heerlijk bij jullie prachtige foto,s dat is genieten daar krijg je goede zin van hier is het om huilen dan maar tv kijken wel fijn voor jullie zo lekker met de zon stuur maar wat naar ons voor morgen een fijne dag en de nodige k m voor straks lekker slapen en gezond weer op gr ellie en jac, arividercie yepa yepa holle
  4. KH Hoving:
    29 augustus 2021
    Het is genieten van mooie foto's daar in Portugal ,lekker wandelen langs het strand jullie boffen maar met het weer.
    Morgen een fijne dag .
  5. Nellie Janssen:
    29 augustus 2021
    Hallo Ria en Henk, weer heerlijk om te lezen van de caminopaden. Het is een voorrecht om mee te voelen met jullie pad. Ik heb nog nooit een route gelopen waar meerdere hotels staan. Een ander gevoel? Lijkt mij.
    Geniet van de warme zon ☀️ hier is het grillig en koud. Brrrrr Gr. 🙋‍♀️