Van Pontevedra naar Areas 21km

27 augustus 2021 - Galicië, Spanje

Om ongeveer half tien gingen we op pad. Het eerste stuk van de route is de Camino Portugues die we in 2014 hebben gelopen. Na ongeveer 4 kilometer was een splitsing, rechtsaf de Portugese central en linksaf de Camino espiritual en die namen wij. Tot Combarro loopt die route gelijk met de onze. Het ging meteen  bergop de eucalyptusbossen in, die heerlijk ruiken. Het was veel bergop en bergaf vandaag, best pittig! Er kwam geen einde aan vandaag, het zou maar 15,5 km zijn naar onze overnachtingsplaats maar we hebben zeker 21 km gelopen. We waren doodop😫We waren pas om 18.00uur in ons hotel. Meestal wordt er laat gegeten in Spanje, gisteren was het eten voor ons 20.00uur, veel te laat, en vandaag in dit hotel om 21.00uur. Veel te laat voor Hollanders! Dus we nemen een kleine hap die ze nu wel serveren. Het is hier best toeristisch, hoofdzakelijk Spanjaarden.

1. Mieke Jeurissen:
    27 augustus 2021
    Na een aantal woensdagen weer gedanst te hebben, is dit voor jou toch zeker een makkie, Ria. Ha Ha.
  2. KH Hoving:
    27 augustus 2021
    Berg op en berg af dat voel je in je benen ,lekker vroeg naar bed en morgen fit weer op.
  3. Nellie Janssen:
    27 augustus 2021
    Goed om te horen dat jullie de eerste dag zijn doorgekomen. Altijd weer spannend.
    Tip wat het warm eten betreft, dit in de middag doen voor dat de restants sluiten. S’avonds evt brood kaas 🫒 heerlijk.
    Succes morgen, jullie zullen wel heerlijk snurken. 🚶‍♀️🚶‍♀️🙋‍♀️
  4. KH Hoving:
    27 augustus 2021
    Berg op en berg af dat voel je in je benen,vroeg naar bed en morgen fit weer op .
  5. E peters .:
    28 augustus 2021
    Hoi ria en henk na een heerlijk ontbijt is het weer goed toefele euveral kumpse toch weer luu teage oet o,s kikkerlandje waal leuk ich mooi good kieke we henk woar op de foto toen koojs ich hum aan de hood ha ha nog eine gezellige daag nog en striek de wesch nog vandaag die zal waal dreug zin gr en adi,os ellie en jac